tisdag 22 mars 2011

Våren är här!!!

Hej på er!
I dag har jag dels njutit av en promenad ner till stranden med Amidelle( det har ju varit +16 gr varmt i solen) och sedan i valp lådan och fick mig ett gott skratt när lilla Charmony visade lite fram fötterna och knorrade när hennes bror Champion lade sig på henne....

Haha, han är ju inte den lättaste med sina 2,5 kg!

Här kommer först lite valp kort, för det är väll dem ni längtar efter mest kan jag tänka???



















Goa bebbar sover gott efter att ha fått mat!















Chixie, Chanel och Chicago sover i hop.
Dessa 2 kort är tagna med min mobil.
Här kommer lite foto som är tagna med kameran innan batterierna tog slut IGEN!!!















Närbild på Chixie , Charmony och Chippendale...
Här syns Chixie igen närmast, Chips och Charmony längst bort i bild och Chippendale igen...















Fajt om plats inte lätt när man är en liten tik Chanel hos sina bröder Chicago och Champion...

















Närbild på Chicago:















Charmony skällde( lät jätte skoj):















The big boys Champion och Chicago:















Jag vill ha en bra plats säger Chanel och ligger på Chixie:















Åh vad gott med mammas tutte:
















Nu börjar det bli trångt om plats när alla vill dia...
En liten film har det också blivit i dag!



Jag kunde inte motstå i dag att gå en proemnad som jag skrev förut ner till havet.
Det är sååå fantastiskt!

Här är lite foton:




















Snart, snart är gräset grönt...



















Och Amidelle letade vidare efter något ätbart...



















Amidelle nere vid stranden:



















Hon har i dag jagat måsar, änder och kråkor som vågat landa nära henne och badat!
En mycket lycklig hund måste jag säga att jag hade med mig hem...
NÅÅÅGOT BLÖT också!

Må nu gott och kram från Ninna med vovvar på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar