onsdag 9 mars 2011

I dag har Stina och Gerry varit på besök!

Hej på er!
Stina som är ägare till Ludwig kom med sin sambo i dag för att titta på underverken.
Jag tror att de var i 7:de himlen!
Här är foto:















Jag tror att Stina NJUTER!!
Här är Gerry och Stina:















Det är en underbar känsla jag vet!
Här njuter Stina med valpisarna:















I morgon är Stina på den engelska utställningen på Crufs, dit skulle jag också vilja åka någondag!
Fast då så klart med en Landgold hund som skall visas upp!
Jag hoppas att den drömmen blir verklighet!
Vi ses min vän när du kommer hem!
Tack för besöket, det är roligt att få snacka engelska också!
My love to you Gerry!
The pictures above is from to day then Stina who is the owner off the litters father Ludwig is on visit with her boyfriend Gerry.
We had a really good time in the puppybox!


Nu har vår väst kommit från Estland.
Jag har ju haft kennel i några år nu och tyckte att det var dax att äga egen väst med vårt kennel namn på.
Visst är den fin?
















Inte så dyr heller och är ni intresserade av att äga egen väst med tryck på, bara maila mig så förmedlar jag kontakten till bolaget som gör dessa!
Sedan får vi ju inte glömma vår Landgold mugg:



















Den hand målas av Nina Hansson som är så klart ägare av en Landgold hund, Magic Jazz eller Gucci.
Är ni intresserade av en sådan mugg med er hunds namn på ,bara e-mejla mig så hjälper jag er!

Vi har också en tidnings stjärna som heter Landgold Magic Eragon eller Trolle:














Var i går med på Trelleborgs Allehanda!
Japp, Landgold hundar är i ropet nu!
Haha!

Och till sist så tränar Flisan inför sin första åktur till Blåkulla:



















Haha, visst är hon söööt!!!

I morgon kommer fler uppdateringar och jag släpper namnen på den nya kullen.
Alla valpisarna mår jätte bra och har ökat sin vikt jätte fint!

Många kramar och hund pössar från Ninna och vovvar på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar