tisdag 8 mars 2011

Nya kort och en underbar promenad!

Hej på er!
Det är vår i luften, känner ni det???
Riktigt spritter i benen och i näsan!
Jag såg krokus i dag och blev alldeles lycklig, ÄNTLIGEN kanske VÅR!!!!

Har tagit lite kort på bebbarna Power off:















2 tikar och en hane( han med svart på svansen).

Ängla med en hane som sover på hennes ben:















Här myser de alldeles mätta och goa:



















En liten kille som är så mätt så mätt:



















Åh jag släpper INTE tutten:



















Jag sover gott:















Lite flicka så lik mamma Ängla:















Mer mys:















Som sagt, än så länge går det jätte bra och de ökar i vikt.

Jag tog mig en lång promenad i dag med bara Amidelle.
Vi satt och njöt av en liten rast nere vid havet.
Det har blivit min favorit plats:




















Medans Amidelle snosade runt så satt jag och njöt av denna utsikt:



















Fantastiskt vackert eller hur?
Ser ni hur Amideelle ler?



















Bara för att jag log tror jag!
I morgon skall jag ta Fame ut på en lång promenad bara jag och hon....
Sedan kommer Ludwigs matte Stina hit för att få njuta av att hon blivit "farmor"!!
Ludwig har varit hos Fames uppfödare och parat Fames halvsyster Elfie!
Skall bli spännande och se hur de valparna blir!

Hoppas att ni nu njuter av korten och många kramar från Ninna med älskade vovvar på Landgold

1 kommentar: