torsdag 17 mars 2011

BRR vad kallt!

Hej på er!
 I dag är det en sådan dag jag är så tacksam över att jag har något att skylla på och inte behöva gå ut!
Usch det regnar, är riktigt kallt och blåsigt här i Beddingestrand!
I kväll kommer Eskil och Landgold Sound Of  Landola för att göras fin inför söndagens utställning inne i Malmö och den int utställning som brakar loss i helgen.
Det var ett tag sedan jag såg dem, så det skall bli mysigt att få kramas lite med Vilda!

Här hemma går allt bra.
Valparna växer så att det knakar och Ängla mår bara bra.
Så här ser det ut nu när hon diar dem:



















Hon ser alltid så lagom road ut när man tar kort på henne.....
Här myser hela kullen:















Lite en och en kort blir det i dag för de har hittat olika sätt att sova på:















Detta var Chicago som sover gott....

Här är syster Chixie som brukar kura i hop sig som en boll:

















Chanel och Chips sover ofta i hop:















Tätt tätt skall det vara....
Här ligger Charmony tillsammans med Chippendale:
















Också 2 som alltid ligger bredvid varandra faktiskt..

"Bullen" som jag kallar honom fast han heter Champion ligger ofta ensam:
















Han tycker nog det är ganska skönt att vara ensam i bland...

Chippendale får ju också vara me och synas inte sant?
















Ja det är kort skörden för i dag!

Lite fart kort var det fotat i går på Fame och Flisan:















Här leker de 2 nere vid stranden....















Full fart!















Åh det var skönt i går om än liiite blåsigt!!

Nu skall jag ta min "bibel" med mig in i soffan och läsa lite!



















Ciao friends och ha en fin eftermiddag!
Kram från Ninna med älskade vovvar på Landgold kennel!

1 kommentar: