måndag 7 mars 2011

I valp lådan...

Hej på er!
Ja jag förstår att ni tittat och tittat hela dagen efter nya kort, vet ni vad nu kommer de!!!
Vill ni se dem?
OK, här är de:















I från i morse....
Jag fick vara barn vakt en stund när Ängla var och kissade:




















Åh så mysigt jag hade det en stund!

Jag lovade ett och ett kort, men vi rörde i hop allt så det får bli i morgon, men här kommer lite kort från i kväll:
















Visst är det söta rumpor??
Åh man blir alldeles sjuk( fast jag har de bara 1 rum bort) av den sk valpsjukan!
Här ligger de och diar för fullt:















Här ligger de valpisarna och myser:















De har gått upp fint i vikt och Ängla har bra med mjölk, så detta blir nog bra!

I dag tog jag mig en promenad ned till havet med Lillen och Amidelle.
Lillen har ju inte orkat gå så långt, men vi fick ta tid på oss och han njöt:



















Här står han fint tycker jag:



















Han kollade in ett gäng med harar som Amidelle jagade.
Här kollar de vem som har lämnat ett spår efter sig:



















Efter mycket sniffande beslöt de sig för att de nog kände dessa vovvar!
Kanske var det Flisan och Fame som kissat där?
Robin tog dem på promenad före oss.
Vi får ju gå i skift eftersom man inte kan lämna Ängla och valparna ensamma.
Här är Amidelle:



















Hon längtade ned till vattnet för att ta sig ett dopp, men än ligger det is kvar.
Men de njöt av att få vara på promenad och det vackra vädret tillsammans med mig.

Jag har också fått kort från Landgold Magic Jazz eller som han numera heter Gucci.
Han var också vid havet när dessa kort togs:















Han är en kopia av pappa Lillen....
Här njuter han för fullt:



















Kan tänka vad roligt han hade det!
Tusen tack Gucci, Nina och Frank för dessa vackra kort!
Vi ses snart!!

Hans kull bror Landgold Magic Eragon eller Trolle har vi också fått ett par kort i från:
















Han är också lik pappa Lillen men också lik mamma Ängla!
Här står han med sin husse Peter och kollar in något:




















Tusen tack Malle och Peter för korten!
Jisses de är stora nu Magic kullen!
Tänk nu är det 1 år sedan de flyttade hem i från!
Tiden går alldeles för fort!

Njut nu av korten och jag skall ta fler kort på puppisarna och Ängla i morgon!

Massor med kramar från Ninna med älskade hundar i Landgold

2 kommentarer:

  1. Grattis till valparna.Supersöta.Jag får bara in ett kort . sen är det stopp. Skit oxå Kram bitte

    SvaraRadera
  2. Grattis till Valparna, Det är alltid kul att se bilderna:) Längesen man såg nya bilder på Lillen:)Hoppas allt väl med dig Ninna å magen oxå ;) Nu känns det tungt i mage, snart är jag hemma tills bebis kommer ut :)Klappa de små från mej.. Kram Maria

    SvaraRadera