söndag 6 mars 2011

Power kullen 3 dagar.

Hej på er!
Vilka fantastiska gratulationer vi fått!
Tack så hemskt mycket!

Kullen mår jätte bra och har vuxit på sig bra i vikt också.
Mamma Ängla mår jätte bra och är pigg.
Hon har gott om mjölk till sina krävande puppisar!
Vi har hittat namn till allihopa, men de släpper vi nästa vecka.....

Jag förstår att ni inte vill läsa en massa utan titta på kort förståss!
Här kommer kort:















Här ligger skaran och myser i morse.
Man är alldeles betagen...















Här är 6 av dem, den 7 de blev myst me..















Ser ni magen på valpen till vänster?
Han är så tjock!
Alla hos sin mamma Ängla, snuttande och trygga!

Jag skall ta kort på var och än i morgon, för i dag är jag myscket trött då vi var och spelade i går kväll.
Det blir ju inte så mycket sömn just nu!
Men det tar jag gärna, för friska välmående valpar är värda att vara uppe 24h/dygn för.
Fast Ängla fixar det mesta själv, så jag behöver inte göra mer än att serva henne med mat och vatten.
Här är ett kort till:















Puss och kram från Ninna med vovvar på Landgold kennel

1 kommentar:

  1. Stort Grattis till sötnosarna=) såå fina dom ser ut allihop! Ska bli kul att följa dom framöver i bloggen:)
    Kram:)

    SvaraRadera