lördag 19 mars 2011

I valp lådan råder det myyys!!!!

Hej på er!
Hoppas att ni haft en fin lördag?
Solen har ju LYST!!! Helt underbart, kanske lite blåsigt, men i Skåne land blåser det ju även om det är vind stilla....

Jag har krypt omkring i valp lådan i dag så mycket som min mage tillåter( ja det lilla krypet i min mage protesterar hej vilt om mamma viker sig för mycket dubbelt nu) och jag NJUTER av valparna.

Här kommer foton:















Goa och mätta puppisar i lådan...
Åh go mjölk mage:















Chanel är det som är sååå mätt!

Här ligger Chips:















Han växer på bra, fast han är minst i kullen, men har ökat gott!

Charmony var för go i dag för hon visade på att hon hade lite humör:















Och bror Chippendale letade värme kompis:




















Alltså mammas tutte och brorsan Champion...
Varje gång jag skall ta kort ligger dessa 2 killar vid Änglas mage och diar, därför vill jag inte störa dem.

Chixie liten flicka så go och rund:
















Och Chicago alldeles mätt:















Alla har öppnat sina ögon och är uppe på sina små ben och försöker ta sig runt.
Ser för härligt ut alltså...
Skall filma dem på Måndag då det bör vara mer liv i lådan.
Champion petade i sig lite av mamma Änglas mat i dag och mmm det var gott tyckte han..

Jag har tagit kort på Flisan ute i dag:















Ser ni hur koncentrerad Robin är???
Han har tränat både Flisan och Fame i dag i lite utställnings träning.
Bra träning inför i morgon då han skall ställa Landgold Magic Eragon eller Trolle i Malmö.
Håll tummarna!
Här ligger Flisan:















Visst är hon vacker!!
Här står hon:


















Hon kan allt eller hur?

Fame fick också vara med på kort:



















Älskade Femman, hon är vacker vår flicka!
Här står hon lite busigt:















Ahhh, vår flicka!
Vad vi ser fram i mot Hässleholm då vi kan få visa upp våra flickor i ringen!
Här är Amidelle:















Hon kan hon:















Men vi behöver träna mer, för det är lite läskigt när matte plockar för mycket....

Landgold Sound Off Landola var här i dag med sin husse Eskild för att bli friserad inför den stora dagen i morgon i Malmö.
Tyvärr blev INGET kort som jag tog på henne bra.
Får fota i morgon i stället!
Jag fick en vacker bukett med  fina tulpaner av Eskild:



















Det tackar jag för, för jag ÄLSKAR tulpaner!!

Nu skall jag gå och knyta mig för att orka upp i morgon bitti.
Håll tummarna för våra Landgoldare som skall ställas i morgon i ringen!
Stor kram till er alla från Ninna med älskade vovvar på Landgold kennel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar