fredag 4 mars 2011

Välkommen Power off kullen!

Hejsan!
I dag har vi fått  4 st han valpar och 3 st tik valpar. Så Kullarnas Älskvärda Ängla och SE UCH LANDGOLD SOUND OF LUDWIG har blivit föräldrar!
Vi kommer att ge dem kull namnet POWER OFF. De är helt underbara små goa "korvar"!!!
Vi var tyvärr tvugna att åka in till Tygelsjö veterinär klinik och snitta Ängla pga av att en valp låg på tvären så hon hade aldrig klarat detta själv.
Vi vill tacka personalen hos Tygelsjö veterinär klinik för att ni är så underbara och har tagit så väl hand om oss!
Ängla mår bara bra och ligger just nu hos sina valpar och myser!















Här är de bara 1 h gamla!
Tårarna sprutade på mig när jag hörde att alla valparna mådde bra och hade klarat sig.
Vilken känsla!
Jag trodde ju att det var 9 st men ultraljudet visade ju 7 st så de hade rätt!
De är så proffsiga på Tygelsjö veterinär klinik!
Här står jag och övervakar:















Här är lite fler kort:
















Här är ett ny taget kort från vår valp låda:
















Som sagt alla valparna och Ängla mår bra och jag kommer att uppdatera bloggen på söndag igen!
Grattis Stina och Ludwig till valparna våra och jag hoppas att parningen i Tyskland kommer att gå jätte bra också!
Kram från en mycket lycklig Ninna med vovvar och valpar på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar