onsdag 27 mars 2013

Nya kort!

Hej på er!
Jag har i kväll tagit kort på Trolle kullen och kommer att presentera dem här:


Detta är Trolla som skall stanna hos oss:















Detta är Fiona:

















Tulla letar hem, om intresse finns hör av er till mig via 774lindgren@telia.com:

















Hilding:
















Gimlin letar hem:





















Detta är Sote:





















Vilding som skall till Hollandseer kennel och Jan Koenraat i Holland:
















Detta är Goblin:





























Och detta är Dino som har hetat Chimoo:
















I dag har de små fått äta riktig mat och oj vad de smaskade!
Det är lovande att alla valparna älskade maten, så i morgon får de 2 portioner mat!

Jag har också fått kort på vårt hjärta Jolly V Hollandseer som kommer att komma till oss den 11 maj då Vilding flyttar till Jan!
Visst är hon söt!!!















Jag önskar en glad påsk allihopa och jag kommer att lägga in fler kort under helgen!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar