onsdag 20 mars 2013

Lite kort!

Hej på er!
Jag förstår att ni som inte har facebook väntar på kort och filmer på hjärtanen!
Jag glömmer av att inte de flesta faktiskt har addat mig på Facebook, så förlåt mig snälla!

Här kommer lite grupp kort på Trolle kullen!















Dessa är tagna under dagen...















Hasse myser med Hilding och Amidelle;




















Sov stil...



















och en liten film från i dag:
















I morgon skall jag hem till pappa Trolle och göra honom ännu vackrare inför Malmö INT på lördag den 23 mars!
Det skall bli kul att 6 av 11 hundar kommer från kennel Landgold!
Ja nu är ju inte Pelle min uppfödning och Melody bär ju inte namnet Landgold.

Uppfödar klass skall vi ställa i och detta skall bli jätte skoj och spännande!

Men först i morgon(Torsdag) eftermiddag skall en tidning komma och intervjua mig angående min kennel och min orkester NINNAS ORKESTER!
Det skall bli jätte spännande att få berätta mer om mig, mina hundar och min orkester!
Nu önskar jag er en fin torsdag allesammans!

Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar