fredag 29 mars 2013

Trolle kullen 3 veckor!

Hejsan!

Lillan kommer att flytta till Danmark!
I går blev det klart att en familj från Danmark kommer att bli hennes nya ägare!
Det är roligt att ännu en Landgold avkomma i form av barnbarn flyttar till Danmark.
Vi kommer inte att släppa taget om Lillan, utan hennes nya ägare har lovat oss att vi får följa henne och dem i deras liv tillsammans.

I dag är Trolle kullen 3 veckor.
Jisses vilket liv de kan föra de små älskade ungarna!
Men så gör de för att hålla i hop flocken har de lärde en gång talat om för mig....
I bland vet man ju inte om det är fara eller färde när de skriks här inne!
Hua, men oftast är det lugnt och stilla....
Haha, där lurade jag er!

Här kommer lite kort som jag tagit i dag:

Vi bundar!







































Ja så här kan det se ut:



 
Lite bus:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gimlin som söker ägare:
 




















En film:















Jag hoppas att ni njuter av filmen!

Jag kommer att behöva en fodervärd till någon av flickorna!
Ja jag skrev någon av, eftersom jag inte kan välja ännu vilken som får stanna kvar i kenneln.
Alla 3 flickorna är suveräna och jag har ett litet h..... att välja!
Denna kombination har jag ju planerat i 3 år och man måste ju välja den tik som man tror passar rätt för att bli avels tik!
Är du intresserad av att vara min fodervärd, hör då gärna av dig till mig på 774lindgren@telia.com och berätta mer om dig själv och varför du vill bli fodervärd!
Det är viktigt att vi klickar och att man vet att man har en hund som jag kommer att ta valpar på 2 gånger efter att hon fyllt 3 år.
Vi måste känna bägge två att det är seriöst mellan oss.
Välkommen att höra av dig!
Som sagt vet jag inte i nuläget om det blir Trolla, Fiona el Tulla som blir den tik som passar bäst!

Det finns en tik kvar att tinga, eftersom en av mina valpköpare ändrade sig angående kön och bestämde sig för en kille i stället.


Kan inte låta bli att visa kort på min Jolly V Hollandseer som i dag är 15 veckor!













Hon är så vacker mitt lilla gryn!
Thank you Jan for her!!!

Nu önskar jag er alla en fin påsk och jag återkommer med mer kort inom de närmsta dagarna!
Stor påsk kram från Ninna med vovvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar