tisdag 19 mars 2013

Lillan är till salu!


Hej!
Jag har beslutat mig för att sälja Lillan.
Jag har tillräckligt med tikar nu i samma ålder och min kennel skulle bli för stor,med för många avkommor per år om jag inte tog detta beslutet!
Jag är inte ute efter att spotta ur mig kullar från Landgold ,eftersom min tanke bakom min uppfödning är att kunna vara där för mina valpar och valpköpare.
Det kan man inte om man får för många kullar.
Lillan heter Landvild Rind
Hon har reg nr SE4134/2011
HDA ED 0 ctp fri( clear)
Hon är född: 2011-07-11
Föräldrar:SE UCH Landgold Sound of Landola och Tysk unghunds champion Connor Von Wulsberg.
Lillan är en mycket sympatisk, kärvänlig unghund som gillar att bära saker( enbart sina leksaker), gillar promenader och är oerhört arbetsvillig!
Hon är van vid barn och har varit med överallt och påvisar ingen rädsla för någonting!
Hon går fint i koppel och kommer på inkallningar, men behöver lite mer träning för att bli perfekt!
Jag erbjuder vid köp, proffs coaching från Gitte Ostenfeldh som är utbildad lydnads instruktör.
Hon är ca 78 cm hög och just nu väger hon 50 kg. Men hon skall upp till 55-58 kg för att bli perfekt!
Hon har pass med rabies vaccin till 2014, ny vaccinerad med kennel hosta och valpsjuka.
Hon kommer givetvis vara ny besiktigad vid sälj.
Är ni intresserade av Lillan ring mig på 0734-118462 eller mail: 774lindgren@telia.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar