tisdag 12 mars 2013

Dagens kort på Trolle kullen

Hej på er!
Ytterligare en dag har gått och efter en natt i valp lådan är jag lite mer mör, men gud vad jag njuter!!!
Mats sa till mig i dag:- du behöver väll inte ligga i lådan och sova Ninna! Men jag vill så gärna vara dem nära och se till att hela kullen får njuta av sin mammas mjölk!
De är ju mina guld klimpar och en ny Landgold kull!
Klart man skall bo i lådan på nätterna tills de klarar sig fint!
Jag tror att Amidelle känner extra trygghet i att jag finns där för hon är fullkomligt avslappnad och njuter hon med!

Jag har tagit lite kort på bebbarna i dag:




















Min son Pontus håller en av flickorna för första gången:




















Och en liten film på underverken:















Och sist men inte minst ett kort på valparnas pappa
Landgold Magic Eragon alias Trolle!



















Det finns fortfarande valpar kvar att tinga så hör gärna av er till min e-mail adress:
774lindgren@telia.com
och vi har vackra Landvild Rind till salu också.















Lillan är HD A ED 0 född 2011-07-11
CTP fri( free) har reg nr:SE54134/2011
Har pass med rabies vaccin till 2014, ny vaccinerad med kennel hosta och parvo.
Lämnas så klart med nybesiktigat papper, fullt försäkrad i Agria.
Mer info lämnar jag via e-mail eller om ni ringer mig på tfn: 0734118462

Stor stor kram från Ninna med valpar och vovvar på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar