torsdag 17 februari 2011

Nya kort

Hej på er!

Jag har hittat min Lillen uppe i soffan i dag 3 ggr!

Han har aldrig legat i soffan förr, men i dag tyckte han väll att det kanske var skönare att sova där:















Tur att det inte är våra skinnmöbler utan bäddsoffan i allrummet!
Men han får ligga där vår älskade prins!
Lillen är ju "THE KING" här hemma!

Sedan har jag tagit kort på en MYCKET tjock Ängla som det nu är bara 17 dagar kvar till nedkomsten!
Titta här:
















Gud nu längtar jag efter dessa valpar!
Det är en fantastisk kull!!!

Här ligger Fame och vilar efter en dag med full fart:















Och här är Amidelle:















My på nu och i morgon skall vi ha kalas för Robin som fyller 21 år!!
GRATTIS älskade gubben på din födelsedag den 18 februari!!

Kram på er och önskar en trevlig helg.
Kram Ninna

2 kommentarer:

  1. men du har den inte på engelska?? fixa det!
    väldigt fint gjort och fantastiskt vackra hundar du har!
    kram mysingen

    SvaraRadera
  2. haha, Gucci ligger hos mig i soffan varje kväll...och med huvudet i mitt knä...så mysigt.
    Lillen e så go där han ligger :o)

    Hoppas ni haft en bra helg.

    Kram

    SvaraRadera