fredag 11 februari 2011

Längtan efter våren!

Hej på er!
Fredag i dag och det är kallt!!!
BRR!
I går var jag och Robin på promenad ned till stranden med hundarna
( ja för i dag blåser det och regnar, blä!).
Vi har ju bott här i 2 veckor nu och jag måste ju kolla hur stranden är inför sommaren!
Här kommer lite foto:
















Robin med Fame och Flisan.
Ängla har vi ju aldrig i koppel, så hon hade full sped:















Nere vid stranden:















Hon kollade in en eka...
Här är det full speed på Flisan och Ängla:















Och Amidelle njuter!!!















Koppel på!















Mina 3 vackra flickor:



















Visst är de fina!!!

Här är havet vilt:















Tänk vad fint det är här till sommaren....
Ängla njuter:
















Här är vår Ängel:















Här myser jag och Amidelle:















Jag letar fortfarande efter fodervärd till en av mina tikar!
Hör av er så berättar jag mera!

Önskar er en trevlig helg från ett regningt och snöigt Beddingestrand!!
Kram NInna med vovvar på Landgold

1 kommentar:

  1. Åh, va fint ni har det :o) Förstår att vovvarna njuter.

    Kram

    SvaraRadera