måndag 7 februari 2011

Lite vackra kort!

Hejsan!
Jag hoppas att ni har det bra i blötan och blåsten!
Vi håller på att blåsa bort här i Beddinge och nu LÄNGTAR jag till sommaren!!!!!
Usch, jäkla väder vi har!

Ängla mår bara bra och bllir tjockare för var dag...
Här sitter hon och väntar på mat som vanligt:















Ser ni magen????
Jag har fått jätte vackra kort från Landgold Magic Blues eller Oscar som han heter.
Oscar bor i Danmark och har utvecklats till en MYCKET vacker hane.
Här står han med sin boll :













Snacka om att han har fått sin pappa Lillens kropp!
Här står han med kompisen Anton:













Åh... Jag blir alldeles lyrisk!!!
Mer nya kort på Oscar finns på galleriet under Magic kullen.

Jag har fått kort också från Picasso!
Titta vad vacker han är:



















Sitter vackert och fint!
Här drar han en släde:













Precis så skall en Landseer ha det!!
Mer kort på Picasso finns under Golden Boys galleriet.

Nu har det blivit lite kort här hemma med.
Håll till godo, min kamera är skit kass för tillfället, det skall inhandlas en ny snart.
Fame står här:




















Kortena är tagna i dag, mer utställnings träning behövs jag vet!
Här sitter hon:


















Alltid snäll och go denna dam!!
Sedan har hon vuxit på sig bra tycker jag och blivit en vacker flicka!

Amidelle fick också ställa upp på kort i dag.
Lite trix och pix eftersom hon inte är van att bli uppställd så här.
Alltså mer utställnings träning.....
















Men hon är väll så vacker inte sant???
Här sitter hon fint:















Aha, finns det gotta där borta?

Här myser Ami med Mats på golvet, klia magen är det bästa hon vet!















Mats är en golv mopp och tillbringar gärna tid på golvet med att klia hundarna på magen...











Lite action kort från i dag med när Ami och Fame lekte ute på gården:



















Här skäller Ami ut mig!
Här står de och bara väntar på något, men vad?















Sedan blev det rusch!















Jag ÖNSKAR foto på Landgold vovvarna!!!
Snälla skicka mig den via e-mail inte tfn för jag kan inte få dem till datorn!

Snart är det utställning i Malmö och jag kommer att anmäla Impala enbart från min ägo.
Därför att Ängla är med valpar och jag vågar inte utsätta de ev nyfödda valparna och Ängla för ev sjukdomar som de andra hundarna kan ha smittats av om de ställs ut.
I sådana här utställningar florerar alltid kennelhosta och annat tråkigt som gör att jag kan förlora både Ängla och valparna om de blir sjuka.
Men Hässleholm skall vi ställa allihopa här hemma utom Lillen och Ängla då.

Puss på er och ha en fin dag!
Kram Ninna med vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar