onsdag 16 februari 2011

Fodervärdar sökes!

Hej!
Jag söker ett par fodervärdar som är hund människor, utställnings intresserade och bor här i nedersta Skåne.
Helst inte mer än 10 mil från mig så att vi kan samarbeta och träffas regelbundet för att hunden den dagen hon skall valpa skall känna sig hemma hos mig och vara trygg i detta..
Det är mycket viktigt att man är beredd på detta, för det är inte en hund ni äger utan ni är fodervärdar fram till den dagen då jag fått mina kullar på hundarna.
Som fodervärd har man många åtagande, men lika många åtagande har jag som kennel ägare gent i mot er och jag kommer alltid att hjälpa er och finnas där!

Den ena tiken är i övre tonåren och är mycket sympatisk hund som redan kan det mesta i lydnad och är rumsren.
Mjuk och fin tik som är van vid andra hundar, så en fördel är om ni redan har en hund hemma, men hon kan också vara ensam hund.
Hon är mycket stabil i psyket och är mitt hjärta!
Hon förtjänar en familj eller människa som verkligen är intresserad av att träna henne i kanske lydnads träning eller annat som ni tycker om att göra tillsammans, vara med henne och låta henne vara en lycklig hund.


Den andra jag söker fodervärd till är inte ännu född, men det är ur kommande kull från Ängla och Ludwig.
Henne hämtar ni när hon är 8 veckor om allt går bra.
Hon är då vaccinerad och klar precis som alla andra valpar ur kullen är.

Känner du att du är rätt människa för detta så ring mig på tfn: 0734118462







Att vara fodervärd är ett åtagande både från er sida och min sida.
Jag följer SKK:s regler, riktiga papper skrivs och jag finns alltid där för er!
Skall vi göra denna resa tillsammans?

Ring mig då!
Kram Ninna med vovvar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar