tisdag 7 december 2010

Underbara kort!

Hej på er!
Jag tackar för alla fina grattis kommentarer som vi fått angående vår väntade bebis( ja den som ligger i min mage...) och glädjer mig åt att det finns fina människor där ute.
Tusen tack!

Jag har fått fina kort på Landgold Magic Blues som heter Oscar nu.
Han bor i Danmark.
Titta så vacker killen har blivit:















Han har blivit en riktig nalle björn!
Här är han på språng med sin kompis Anton:














Och här är han igen:














Jag måste få säga att alla pojkarna i Magic kullen är lika vackra!
De är mycket lika varandra och jag är mycket stolt!!

Tusen tack Kirsten och Kjeld för dessa kort!!

Impala och hennes fodervärd Pernilla har skickat mig dessa kort:














Här är vår lilla tjej!
Det syns att hon och Oscar är halv syskon genom deras mamma Ängla!
Här sitter Impala med sin kompis Tjorven som är en blandis mellan Landseer och Nuffe:



















Ett härligt kort tycker jag!
Tack snälla Pernilla för dessa vackra kort och vi ses snart hoppas jag!
Impala planeras att paras 2011 med en kille som heter Ceasar od Bartolovca.
Han bor i Tjeckien och är en mycket vacker kille!
Mer om detta längre fram!

Nu väntar vi på att Ängla skall börja löpa så att det kan ske parning mellan henne och Landgold Sound Of Ludwig.
Är ni intresserade av att bli på vår valp lista bara hör av er i så fall.
Det kommer att bli en fin, fin kull och jag planerar att behålla en tik ur denna kull hemma hos mig i min kennel.
Man får nu hoppas att kärlek uppstår och att allt går bra!
Önskar er en fin fortsatt vecka!
Kram från Ninna med vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar