tisdag 14 december 2010

Tack för fina jul hälsningar!

Hej på er!

Julen står för dörren och förberedelserna är många nu för alla hem.
Även så för oss.
Ängla har nu börjat löpa och vi hoppas på en lyckad fin parning mellan henne och Ludwig om några veckor.
Spännande, kanske åker vi på självaste julafton så våra vovvar får lite älskog!!!

Jag har fått så fina jul kort från goa människor!
Tusen tack för detta!
Här är från Maud, Andy och deras lille nye kompis Albin:
Tusen tack Maud för kortet!
Det värmde att få det!
I från Landarias kennel har vi fått detta julkort:

Tusen tack Maria och pussa på dina underbara hundar från oss här på Landgold.
I från BlåRosen`s kennel har vi fått detta vackra kort:

Tusen tack och puss till Lillens dotter Glitter och hans son Lilleman!
Sedan har min vän Annika som äger Golden Retiever skickat oss detta vackra kort:

Tusen tack Annika och pussa på vackra pojkarna.


Jag vill i dag gratta Eskil och Ann-Christin som äger vår avkomma Landgold Sound Of Landola alias Vilda till ert godkända kennel namn LANDVILD!
Jag är mycket stolt att ni vill föra Vildas och mina linjer vidare i ert kennel arbete i framtiden!
Här är ett kort på Vilda:

Visst är hon vacker!!!
Nu skall tomten få jobba lite och jag återkommer med mer nyheter om ett tag!
Kram Ninna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar