onsdag 22 december 2010

Parning på gång!

Hej på er!
Fryser ni?
BRR, det är kallt!! Men jag klagar inte för jag tycker bättre om snön än blötan måste jag säga.
En vit jul, himmelskt!

I kväll skall Ängla och Ludwig få se om de vill ha lite älskog, så håll tummarna.
Man är ju alltid spänd och hoppas på det bästa.....

Det var mysigt att få hämta hem fröken i går och nu är det precis som hon alltid varit här.
Fame var väldigt spänd när hon träffade Ängla och försökte kolla om hon kunde köra med henne som hon kör med Flisan, men icke Ängla vet hur man lugnar ned små flickor på ett bra sätt...
Vips så låg 4 hundar och snarkade gott!
Vilken skillnad att ha en äldre tik hemma som lugnar ned unghundarna.
Lillen var också förtjust i att Ängla kom hem.

Jag har fått fina jul kort som jag vill dela med mig av:












Detta är från kennel Land and Seer och Ann-Sofie.
Tusen tack för detta vackra kort!

I från Lotuslyans har vi fått detta fina kort:














Det är ju från vår Impalas pappa Lotus kennel.
Tusen tack Bodil och Sune för detta!

I från Norge och Icikarmas kennel har vi fått detta kort:














Tusen tack Kari för detta.
Sedan har det kommit ett kort från Lillens halv syster Älsa med flock:














Tack så mycket Annica med familj för detta kort!

Sedan har vår keyboardist i vår orkester Ninnas Ola skickat detta kort:















Han har ju också vovvar så jag tyckte det passade att sätta in den här!
Tack Ola och Sofie för det fina kortet!
 Ni kanske vill se våra hundar också?
Ja, jag vet jag har varit dålig på att fota saker här hemma...
Men det är ju mycket annat som okuperar min tid och tänkande just nu!
Man blir lätt väldigt inne i sin "graviditet" när man väntar smått!
Orken finns inte så som den borde, men det håller på att bli bättre med det nu!

Här är lite snö röj kort!















Flisan ute i vår trädgård.
Här leker de för det vilda:















Unga flickor måste få röja lite...
Här är det också full fart( som alltid):















Mysbild på Ängla från i går:















Snark jag e lite trött!
Hon är ju INTE road över att vara med på bild denna dam!
Här myser Fame och Robin i går kväll:



















Jag är BUUSIGGG!!!!

Vi har fått kort och Julhälsning från Lillens dotter BlåRosen`s Gnista med familj!
Det är helt underbart att få kort så här, det vet ni att jag tycker!!
Här sitter vackra damen:
















De har hunnit att bli stora nu i BlåRosen kullen!
Här ligger hon:
















Mysigt!
Tusen tack Martina och Martin för att ni låter mig få veta hur det går med er hund och Lillens dotter!

Kort har vi också fått från Landgold Magic Disco:















Här är kort från en dag i snön:















Han är lik sin pappa Lillen med att stoppa snudan i snön!
Här kollar han om han kan dra upp en gren:















Han favorit syssla enligt Catta som äger Disco.
Sedan till sist ett kort på Disco med sina priser:















Vackert, vackert!
Här är en film från när Lillen och Fame leker:



Jag återkommer med mer info om hur det går här och hörs vi inte innan julen, så önskar jag er en mycket GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar