onsdag 8 december 2010

Grattis Landgold Famous kullen på er 2 års dag!

Hej på er!

I dag fyller Famous kullen 2 år!!
Tänk vad tiden går fort!
Jag tycker att det var i går som vi satt i valp lådan och väntade på att mamma Ängla skulle valpa.
5 fina valpar blev det och jag har äran att få följa 3 av dem regelbundet.
Ja, Impala har vi ju i kenneln så henne vet jag ju mycket om!
Tyvärr har 2 av valpköparna valt att inte ha kontakt med oss, så jag har tyvärr inga kort på dem här i dag.
Men grattis till Landgold Famous Lincoln och Landgold Famous Corvette också!

Men först ut är Landgold Famous Impala :














Här ligger hon fint i snön:



















Sedan har Åsa och Thomas skickat mig ett kort på Landgold Famous Chevy som bor på Karnsbackens kennel:















Så vacker hon är inte sant?
Tusen tack för kortet Åsa och Thomas!!

Och Lisette har skickat mig kort på bror Landgold Famous Buick som i dag heter Baby Boy:



















Så vackra så vackra är de allihopa!
Så puss på er älsklingar på er 2 års dag önskar uppfödar matte Ninna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar