fredag 10 december 2010

En fin em hos Nina och Gucci...

Hej på er!
 I dag har jag varit hos min väninna Nina och Gucci ur Magic kullen.
Haha, han blev sååå glad att "mamma" kom så han blev alldeles till sig liten...
Jag blir också glad att någon blir till sig över att jag kommer på besök!

Vi fikade och snackade, medens Gucci roade sig med att jaga sina rumskompisar katterna och "tala om på sitt sätt huuur mycket han bara var glad över att jag var där" sätt....
Här är bild på Gucci och Nina när han får sin advents godis!
Ja jisses, finns det advents kalendrar för hundar också??
Japp tydligen:



















Detta kort är taget med min mobil tfn..
Här sitter han fint innan han får sin godis, japp han kan det Gucci:



















Han har sitt eget sätt den grabben!!
Haha, liknar sin far i ung ålder.
Här är ett kort till som jag tog med en vanlig kamera:



















Mys pelle!!
Tusen tack Nina för de goa mackorna( sitter ju aldrig fel nu för tiden ju...) och kaffet!
MMM caffe latte maskin önskar jag mig!!

Väl hemma blev det några kort också på mina vovvar.
Här är Flisan:



















Hon flörtar med kameran hon...
Och här myser Pontus med Lillen i köket:















Världens bästa huvudkudde är Lillen!
Pontus kryper ofta ned på golvet så här och myser med Lillen.















Jag tror det tycker om att mysa tillsammans!
Här är vår lill tjej Fame:
















Hon har 7 m lååånga ben just nu!!
Haha de ser för härliga ut i denna ålder!
Flisan fick också vara med på ett kort i köket:















Mattan i köket är HENNES!!!!

I dag när jag var i väg tog Robin dessa kort på Fame och Lillen när de busade i trädgården:

















Fame luktar efter ett ben som ligger under snön!

Jag har i kväll pratat med Kicki som äger Landgold Sound Of Chilla och de skall på Stora Stockholm utställningen nu i dec.
Jag tycker att det är så härligt att kunna ha kontakt med mina hundköpare( kan man skriva så?) och få vara med i deras liv med hundarna.
Jag tackar Kicki och Leffe för detta och jag håller mina tummar stenhårt för att det skall gå bra för Chilla där!

Inget löp ännu för Ängla, men hon kommer väll igång så småningom!
Är det något jag lärt mig, är det att ALDRIG jäkta när det gäller tikar och löp!
De löper när de löper!!!

Jag tackar för intresset och må så gott allihopa!!
Kram på er!
//Ninna med flocken Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar