onsdag 29 september 2010

Lycka till nu Glimma!

Hej på er!
Jag vill härmed tala om att BlåRosen`s Glimma inte tillhör avel på min kennel utan Glimmas andra ägare Annelie och jag har bestämt att hon enbart skall ägas av Annelie.
Jag är fullt tillfreds med detta beslut och önskar dem all lycka till på utställningar och ev framtida avel.
Glimma är ju Lillens dotter och därför kommer jag naturligtvis ha kontakt i allafall med dem.

Här är det som vanligt.....
Hösten är ju här och lydnads träning är på G!
Jag måste säga att vår Flisan är jätte duktig och snappar upp allt lätt som en plätt!
Vi utställnings tränar både Flisan och Fame och det skall bli så roligt att ställa mina flickor den 24 oktober i Halmstad.
Fame är ju för liten för att få följa med till Växsjö i november.
Här är vår Flisan:

Mats håller i kopplet


Mats korrigerar Flisan.
 













Fame myser



Liten Fame ligger skönt!
















Att vara valp hos oss är bara mysigt!!!
I morgon skall vi visa hur våra flickor har växt.
Jag skrev ju i förra bloggen att jag uppskattar kort och snälla ni skicka kort på Landgoldarna och de andra vovvarna som härstammar från Lillen.
Jag älskar foton och skall göra lite fina saker med dem hade jag tänkt.
Må nu gott och tänd en massa ljus i höst mörkret.
Själva drömmer vi om nästa sommar här på Landgold kennel.
Sist måste jag bara visa hur Linus som är7 år lär sig spela trummor.
Mamma är såå stolt!
Han brås på sin pappa Mats som är gammal trummis.





















Han har takten på rätta stället, ett underbarn (fniss)
Kram Ninna med vovvar på LANDGOLD











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar