måndag 20 september 2010

En härlig söndags eftermiddag!

Hej på er!
Hoppas att ni haft en fin val söndag?
Vi har i allafall haft en jätte härligt eftermiddag i dag tillsammans med Trolle, hans matte Malle och husse Peter!
Vi träffades på Ribban som ligger i Malmö för att Trolle, Flisan och Fame skulle få busa av sig.
Och det blev bus skall jag lova!
Här står Flisan och väntar på Trolle:















Det var stoj från första stund:

Vi säger hej till varandra!




Trolle med matte Malle


Peter leker med hundarna

Det var härligt att se på Linus när han gick med Fame i kopplet.
Trolle kunde inte motstå att busa lite med Fame:




























Malle tyckte att hundarna kunde få bada lite.
Ok tänkte jag, lite kallt kanske?
Ja jag vet jag är en riktigt hönsmamma, vill ju inte att mina hundar skall bli kalla...
Herre jisses vad jag är dum! Klart de skulle bada:

Flisan och Trolle i plurret!



<><><><> Fame har ju aldrig badat förut, men vips var hon i! 
Full fart på Flisan och Trolle!
Hm, det ser kul ut!!!

Matte jag vill....
Okej jag kopplar loss dig Fame så du får leka med Flisan och Trolle
Släpp henne då så jag får lära henne simma säger Trolle!
Ok ut med dig "lilla syster" och lek med vattnet liten!

Tre lyckliga hundar!

En blöt Fame, visste är det sött?
Efteråt gick vi bort till Coffee house( stavade jag fel nu) och tog en fika: 
Mysigt med förbaskat kallt, brr....

Jag och Trolle myser en stund( 2 sek var det han ville mysa...)
så man fick passa på...
Robin, Flisan och Trolle

Mats med Flisan och Fame















En liten go Trolle!!
PS! Han är inte så liten längre...


Vi vill tacka för en super mysig eftermiddag!!!Här kommer 2 st filmer från dagen också:

Här är från att de badar:


 


















När vi kom hem var hundarna helt slut!
Ja, vi också vi på 2 ben.... Så här såg liten ut nu i kväll:













En helt slut Fame....

Kram från Ninna och vovvar på Landgold!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar