måndag 13 september 2010

Utlovade kort!!!

Hej på er!

I dag skulle jag tillängna bloggen till Magic kullen som föddes 5 januari 2010.
Jag har tyvärr inte fått kort i från alla ur Magic kullen, men jag lovar att sätta in ev kort på de saknade älsklingarna i när jag får dem!
Dessa kort hamnar också under Magic kullen i vårt gallerie sedan.

Först ut är Landgold Magic Blues alias Oscar som blivit en mycket stilig kille!













Här sitter han och beundrar sina "kusiner":


Helt underbara kort! Tänk att det är nu 5 månader sedan han flyttade hem i från, sist som han var ut från oss!
Åh, har många roliga minnen från den där sista månaden han bodde här...
Åh lilla gubben har blivit en stor och vackert ung kille!
Tusen tack Kirsten och Kjeld för fotona på älskade Oscar!!!

Oscar bor i Danmark liksom hans bror
Landgold Magic Elliot som fick behålla sitt namn Elliot när han flyttat hemifrån:

Han var störst i kullen när han var baby!
Helt underbart är han:












Här är han med matte Line på stranden.
Tusen, tusen tack Line och Jonas för dessa underbara kort!
HÄRLIGT att få se "liten vacker kille igen"!

Nästa kille är Landgold Magic Eragon som numera heter Trolle:


Nästa vecka hoppas jag på att vi ses på Ribban med syster Yster och Fame!
Trolle bor ju nära oss i Malmö.
Han är en mycket vacker kille tycker jag!


Här står han med husse Peter och spanar på:-ja vad då???
Tusen tack Peter och Malle för de underbara korten på Trolle!!
Helt underbar är han!

Nästa kille är Landgold Magic Jazz alias Gucci:

Gucci och hans matte Nina träffar vi minst 1 gång i månaden!
Dessa kort är från i dag då jag var och hämtade muggar som Nina gjort till oss. Kort på dessa kommer senare i blogginlägget.
Här står han vackert!















Hans matte Nina har tränat Gucci inför Sofiero utställningen som vi tyvärr fick hoppa denna gång...
Men visst står han vackert?
Tusen tack Nina och Frank för att ni finns!

Nästa kille är Landgold Magic Disco:















Detta kort tycker jag är så läckert!
Han är så vacker!!
Här är Disco fram i från:



Helt underbar!!!
Jag tackar Lennart och Catta för att ni finns!

Jag saknar foto på Landgold Magic Jum-Jum som numera heter Fender och bor i Norge samt Landgold Magic Texas.
Men jag hoppas kunna få foto skickade till mig snart!
Har jag glömt något???
AHHH, lilla syster Yster kanske?
Japp här kommer Landgold Magic Arya, vår Flisan:















Ja ni vet hur hon ser ut fram i från ju....















Här är jag och Flisan.

Tusen, tusen tack för att ni skickat kort på Magic killarna!!
Som sagt, jag hoppas kunna få kort på Texas och Jum-Jum( Ja han heter ju Fender nu) i veckan så jag kan lägga in dem.

Jo vi var ju hos Nina och Gucci i dag.
Jag busade lite med Gucci som var hel vild för han var såååå lycklig!
Han passade på att hålla handen, kyssa munnen, skälla lite på mig av ren lycka!
Vi har ju inte setts på ett tag pga av att han smittats med skabb.
Jäkla skit!

Ok, nu är jag på väg bort från ämnet!
Nina är ju en fantastisk konstnär och hon är den som gör mina Landgold muggar.
Stina som äger SE UCH Landgold Sound OF Ludwig har beställt Landgold muggar med special skrift:






















Visst är det häftigt?




Vill ni också ha en el flera LANDGOLD muggar med er LANDGOLD hunds namn på?
Ja, kontakta mig då så beställer jag detta.
Tusen tack Nina för ett fint arbete!!

Ni skall veta att det är MYCKET pill och hårt jobb med att göra sådana här special tryck!
För Nina gör det helt förhand, inget snabb tryck här inte och muggarna är av lergods!

Jag kan ju inte sluta med detta i dag utan att visa detta underbara kort på Robin och Fame när de MYSER!!!

















Visst e de så goa!

Nu tackar jag för mig i dag och kram på er alla från Ninna med vovvar på kennel LANDGOLD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar