söndag 5 september 2010

Grattis Åsa, Thomas och Landgold Famous Chevy!

Hej på er!
Jag har inte glömt er!
Jag har bara inte tiden just nu att uppdatera bloggen varje dag!

I dag vill jag tillängna Åsa Johansson och vår Landgold Famous Chevy ett grattis!
Chevy blev 1 ungkl 2 ungkk i Högbrobruk.
Detta tycker jag som uppfödare är jätte skoj.
Grattis!!
Här är ett gammal kort på Chevy och Åsa när de ställer.










Jag har fått lite roliga kort på SE UCH Landgold Sound Of Ludwig som jag också vill dela med mig av.
Tusen tack Stina för att du alltid skickar så roliga brev och berättelser till mig!


SE UCH LANDGOLD SOUND OF LUDWIG











Ludwig med sin bäste kompis och kollega Mozart!













Jag är en lycklig Svensk champion!!!


Nu är det bestämt att Ängla skall paras med Ludwig i dec 2010.
Detta blir vår Änglas sista kull, sedan skall Ängla gå ur avel.

Mer om detta kommer att finnas under planerade parningar.

Det är ju bestämt att även Landgold Sound Of Landola alias Vilda skall paras med DE UCH Connor Won Wulsberg i november i år 2010 och att vår Landgold Famous Impala skall paras med en hane som heter Cezar Od Bartolovca( Cezar är Kroatisk junior champion samt har några fina titlar till som jag skriver upp sedan) våren 2011.
Så nu är det bara att välja en bra kombination här och så hoppas vi att det tar sig för alla kombinationerna!.
Alla kombinationerna är 0,0% inavel, kollade för CTP och hd/ed fria.

Mer om alla planerade parningar kommer att finnas under planerade parningar så klart!
Bara hör av er till mig om ni är intresserade av någon av kombinationerna.
Jag förmedlar kontakten till Vildas husse och matte samt även till Mapex kombinationen till Mapex ägare.

I dag har vi varit ute och gått en lång runda med Lillen och Flisan.
Det var ett så underbart väder, vi behöver ju gå både jag och Mats( skojja bara lite me min älskade man) så vi en fin promenad.
Man skäms faktiskt för vi har nu bott snart 1 år i Anderslöv och i dag hittade jag och Mats en ny hund runda som vi kallar det här i familjen.
Mysigt hade vi med var sin hund i koppel( ja nu tränade vi ju som vanligt fritt följe också).

Mats och Flisan bak i från...
EN LEVANDE REKLAM PELARE FÖR NINNAS ( vår orkester)

Flisan i låångt koppel!




Lillen kollar in statyn på torget!



Snälla husse jag vill bara äta upp hennes gris!!!


Nu får ni ha det så gott allihopa och kram på er!!!// Ninna med vovvar

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Det finns en utmaning till dig på min blogg, hoppas du antar den. Lycka till hos vet, tänker på er.

    Pussar och kramar

    SvaraRadera