tisdag 31 augusti 2010

Lite nya kort!

Hej på er!
Jag har inte haft tid att skriva i bloggen ser jag på nästan en vecka.
Fy mig!
Men vi har haft att göra här hemma.
Tyvärr blev det ingen valp träff, det var inte många som ville eller kunde möta upp så jag ställde in träffen.
Vi får försöka att hitta ett bra datum nästa sommar, för nu i höst har jag inte tid på helgerna.

Här är lite kort från förra onsdagen då vi var på utställnings träning.
Dels för att Robin behövde lära sig visa hund och dels för att faktiskt jag och Picasso skulle samarbeta lite också.
Det är ju så att Picasso bor ju inte hos oss och jag behövde lära honom samt mig själv hur det är bland mycket hundar.
Han är en fantastisk kille denna Picasso.
Vi får se hur vida han blir utställd på Sofiero den 11 september.
Jag har inte bestämt mig ännu för han är inte riktigt i form till det ännu...
Här springer jag med Picasso
Picasso en glad tonåring!
Flisan står ganska bra...
Här får Robin lära sig vad en domare gör med en hund..
Och även Flisan!

Fika paus vid bilen!
Linus äter korv!

Flisan och Fame
helt underbart!!!
Mats och Robin samt tittut med vovvarna!

Jag och Fame somnade på golvet på kvällen HELT SLUT BÄGGE TVÅ!!!




I helgen var det Palmfestivalen i Trelleborg.
Eftersom det inte blev någon valpträff tog jag och Mats med oss Pontus, Linus och Flisan dit.
Det är viktigt för mig att Flisan fungerar i alla situationer hon utsätts för( ja nu skall ju hon inte utsättas för allt för stor press), men lite folk, smällar och annat klarade hon galant med vårt stöd!
Hon är som sin mamma och pappa en klippa!

Detta kort tyckte jag var så härligt!
Pontus är ju som alla andra tonåringar och han ville absolut inte vara med på kort!
Liksom Flisan,  Bägge kollar bort!













Här är jag och Flisan
Här är Linus som äter socker vadd!

Underbart glada Pontus hahah!

Har tagit kort på Fame med!
Hon växer så att det knakar vår lill tjej!
Nja inte så liten längre!
Men sååå söt!




Jag vill också va me!!!
Lillen tittar ut för att säga HEJ!!!















Fame på äventyr!
Vår älskade Ängla står fint!
Under är henns dotter och vår vackra LANDGOLD FAMOUS IMPALA
Visst ä'r hon vacker vår tjej???
Tusen tack Pernilla för korten!!
















Sist men inte minst ett kort på Flisan och Fame som myser ute:

Vi är bästa bundisar jag och du!!!
















Nu önskar jag er en fin dag och jag skall försöka uppdatera lite oftare...
Men som sagt barn, valpar och musiken tar också sin plats i mitt liv!
Kram på er allihopa från Ninna med vovvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar