fredag 20 augusti 2010

Vackra kort!

Hej på er!
Nu skall jag göra ett försök att fixa min egen blogg!
Det är så att det var ganska jobbigt att komma in här i tisdags!
Jaja män, jag hade skrivit fint och alltind, när jag loggade ut var det absolut INTE det jag skrivit i allafall under korten!
Fick spelet så jag bad min kära vän Nina( Guccis matte) om hjälp så hon via sin dator fixade till texten något.
Men jag fick svaret i dag och det var själva BLOGGER som hade problems....
Jag har fått så vackra kort från LANDGOLD CALVIN KLEIN.
YES, He is soo lovley!!!
Fast det är ni allihopa mina älskade LANDGOLDARE!!!
Han är en riktig Landseer!
Älskar vatten!


Här sitter Calvin vackert!


Detta kort ser så underbart ut!!
Tack snälla för fotona Per och Marina.


Snart är Golden Boysarna 18 månader och man inte fatta det!


Tiden går så snabbt!


I Onsdags var vi för en vaccination av Fame och Ängla.


Här har jag predikat att man skall vaccinera sina hundar i tid, jaja män, kollade av Änglas vaccinations kort och yes I have forgotten!

Men nu är hon vaccinerad och gjort en hälso undersökning vilket allt var bara bra med henne.

Lite kort från i Onsdags kommer här:
Vi hämtade foder som Guccis matte Nina och husse Frank hade varit snälla och hämtat för oss i Dalby.
Nina har ju inte träffat Fame förut, så nu ville hon passa på att mysa litta med henne.


ÅHHH, en så go bebbe utbrast Nina!
Tänk att Gucci varit så liten!
Nina och Fame.
Ser ni hur lagom nöjd Fame ser ut asg!!!
Här hälsar hon på Ängla.
Ängla som bara ÄLSKAR att vara me på foto, not!

I allafall så tyckte jag att det blev bra kort!

Kontroll vägde Fame och vid 12 veckors ålder väger denna dam 18 kg.


Undrar vad hon har för gener denna dam?
 Dinosaurius gener?


Haha, skämt och sido hon är jätte vacker våran lilla flicka!


I går var vi och lyssnade på Mats lilla syster Camilla som också spelar dansband.


Hon har en blandras tjej som heter Cindy.


Hon följer med Milla överallt och i går var jag lite hundvakt tills hon tröttnad
( Cindy) och ville upp till sin mamma på scenen.


Tog ett par kort på Cindy också:


Här är inget bra kort, men visar hur Cindy brukar vara med.
Tänk er du hur det kan se ut om Lillen är med!!


Sist men inte minst har jag fått ett vackert kort från Terje och Amidelle!
Detta blev jag jätte glad över!
Här är vår lilla Amidelle som är så långt borta från oss:
Visst är hon fin!!!
Växer på bra tycker jag!
FULL FART PÅ LITEN!!!

Nu önskar jag er en fin helg och GLÖM inte vår valpträff nästa helg
på Rosenhagen!
Maila mig gärna om ni kommer så att jag vet hur många ni blir!
Kram från Ninna med älskade vovvar på LANDGOLD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar