onsdag 18 augusti 2010

Lite nytt!

Hej på er!

Jag hoppas att ni haft det bra!

Jag ber om ursäkt för att jag har varit kass på att uppdatera bloggen , men det har varit mycket med spelningar, födelsedagar och annat som gjort att tiden inte räckt till !.

Jag vill lägga ut lite fina kort som jag har fått och även tagit själv under veckan .

Detta kort visar att även Landseer kan ha fin rosett i luggen!
Det här är vår uppfödning LANDGOLD SOUND OF Paiste, Pia SOM bor i Norge :


Visst är hon underbar Pia ?


Här simmar vår Landgold Golden Boy HUGO BOSS eller Picasso som han heter .
Visst ser DET härligt ut?


Ett kort från idag när Flisan och Fame leker :


Här ligger vår älskade Fame på altanen :


Ser lagom sur ut!


Flisan står fint tycker jag!


Har ligger Flisan och Fame, som alltid tillsammans ........


Flisan vaktar sin gris så att inte Fame tar den!!


Fame är idag 12 veckor och jag tänkte visa upp hur fin och ståtlig hon blivit!
Man det blev inte så bra kort så jag tar nya i morgon...


Mattes lilla flicka . Hundpussar är det bästa som finns!


Här är Trolle med matte Marlene.


Trolle Igen :


Picasso igen i poolen.


Här är en liten film på mina vackra små tjejer !

OCH en till :


Och en sista:


Jag hoppas att ni tyckt om det ni läst och sett!

Jag måste tala om att det är kennel hosta här i Skåne igen och om ni misstänker att er hund har drabbats.

Ta den till veterinär och isolera er hund MINST 1 månad för det är jätte smittsamt!

Alla hundar klarar inte av att få sjukdomen och kan faktiskt leda till döden!

***

Glöm nuinte heller att vi skall ha vår valpträff den 28 aug kl , 12:00 vid Rosenhagen i Anderslöv !

Hoppas att ni alla LANDGOLDARE och avkommor till LANDGOLD kennels hundar kommer!

Längtar efter att få träffa er allihopa!

Kram på er!!

Ninna med vovvar i LANDGOLD !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar