onsdag 6 oktober 2010

Hösten är här....

Hejsan!
Jag vet jag har varit slarvig med att inte uppdatera bloggen, men det händer inte så mycket här....
Vi förbereder inför utställningar och annat som kommer att ske här här på Landgold.

Hösten är här och det känns.
Men hösten är ju också då man gör lite med sina hundar på "riktigt" så att säga.
Jag och Flisan börjar på lydnadskurs på Onsdag den 13 oktober.
Det skal bli kul.
Flisan är ju en enkel hund att jobba med och kan redan massa som jag vet vi skall träna på kursen.
Men det är ju bra att få lite inspiration och flisan lite störnings moment i att det kommer finnas andra hundar på kursen.
Jag har fått fint kort från Magic Jum-Jum som heter Fender.
Fender på i Norge och njuter av den Norska hösten tillsammans med sin familj.
Här är goingen:













Tusen tack för kortet på Fender!
Han är helt ljuvlig!
Tusen tack Ann-Brit för kortet!

I går tog jag fram kameran och tog lite kort på vovvarna här hemma:


Här leks det!

Jag är sååå busig jag lilla Fame


Ok, jag börjar att bli stor nu så vi kanske skall vila lite?




Mattes lilla gumma!


Kom du så går vi ut!


Åh nej inte kort igen!


Fame 5 månader




















En liten film från gårdagen var det!

Vi har också fått kort från Landgold Magic Eragon eller Trolle som han heter.
Han vilar sig i soffan med favourit benet efter en hård dag på hunddagiset:















Tusen tack Malle och Peter för kortet!
Nu önskar jag er en fin dag!
Kram från Ninna med vovvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar