tisdag 12 oktober 2010

Vilket väder!

Hej på er!
Jag hoppas att ni har det lika bra som jag har det!

Jag har fått lite kort från Landgold Sound Of Ludwig som kommer att bli den stolta fadern till min kull som planeras i feb 2011.
Modern är ju vår Ängla, som ni alla vet.
På söndag skall vi träffas och låta Ängla och Ludwig få mysa en stund på Ribban så då kommer jag att ta kort på dem bägge ihop.
Men här är kort på Ludwig:











Han njuter av att få springa fritt!
Här är Ludwig och hans kompis Mozart som också bor med honom:




















Åh man är ju stolt faktiskt!
Tusen tack Stina för dina roliga berättleser om hur Ludwigs liv ter sig i alla era äventyr!
Vi ses på Söndag!!

Jag har tagit lite kort på lill fian Fame här hemma.
Hon växer på bra och vi hoppas ju att det skall fortsätta så....
Här står hon:
















Hon behöver lite mer uppställnings träning, men vi tar det lugnt!
Här är hon från andra sidan:
















Lite bättre eller hur?
Hon lär sig fort vår baby!
Jag och Fame mös i soffan:
















DET ÄR MYSIGT DET!!!!

Här sitter Fame fint:




















Vill att matte skall leka lite med henne...
Men hon tänkte BARA på de nybakade kanel bullarna i köket kanske?
Hörru matte skall vi käka kanelbulle snart eller?
















Jo då Vovvarna fick var sin....
Här är ett till kort på Fame( hennes dag i dag i bloggen) med Robin:
















De är bundisar de två!
Här är en film från i måndags då jag och Fame var på promenad:

Det blir ett kort på Flisan som leker titt ut:



















I morgon startar lydnads kursen för Flisan och mig!
Spännande skall det bli och framför allt SKIT KUL!!
Puss och kram från Ninna med vovvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar