tisdag 19 oktober 2010

En skön söndag

Hejsan!
ja jag vet, jag är inte snabb med att uppdatera bloggen!
Men i Söndags träffade jag Stina med Ludwig och Mozart, Trolle med Peter, 2 st underbara människor som heter Pär och Emilia som skall bli framtida Landseer ägare.
Vi hade en fin em på Ribban i Malmö.
Här är lite kort:



















Här är Ludwig.
Ser ni hur solen strålar ned mot honom!!

Här har Fame puss kalas med Emilia:















Fame var jätte förtjust i Emilia.
Här myser de mer:















Fame är Helt utslagen av allt gos!
Här står Ludwig och bakom står Trolle:















Trolle är högre än sin halv bror Ludwig.
Han kommer att bli en stor pojke när han vuxit klart!
Jag är mycket stolt över "mina" pojkar!
Det var fantastiskt att se hur alla hundar som finns på Ribban kan leka med varandra.
Flisan fick ju inte följa med denna gång för hon är i hög löp.
Lillen har inte ätit på 12 dagar, så nu börjar jag känna lite stress över att han inte har tid och tappar vikt.
Nog för att han skulle banata med inte så här!
Här är fler kort på hundarna:















De kollar tillsammans på en fin tik!
Här är en liten film också.
Jag kunde inte motstå!

Tusen tack Stina och Peter för att ni kom och var med i Söndags samt tusen tack Pär och Emilia för gott kaffe!
Ni kommer att bli bra Landseer ägare, det vet jag!
Jag har fått kort på Amidelle som jag är alldeles helt lyrisk av!
Titta så vacker hon är!!



















Här sitter hon fint!














Nu är längtan ännu större tills dec månad då vi skall hämta henne i Tallin!
Det skall bli mycket roligt att få visa upp mina flickor i utställnings ringarna 2011!


Vi har fått kort från BlåRosen`s Gabbi.
Titta så vacker hon är här tillsammans med sin halv syster Diva:


Bada är det bästa de vet på Sturkö!!!



Nu önskar jag er alla en fin vecka tills jag uppdaterar igen!
Det är ju Flisans första utställning i helgen!
Skall bli mycket skoj!
Kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar