lördag 27 april 2013

WOW!!!!

Hej på er!
Jag är så glad i dag att jag svävar på moln!!!

Vilken dag det är för kennel Landgold!

I dag fick vår LP1 Melody utmärkelsen Årets Lydnads Landseer 2012 av Svenska Landseer klubben!
Stort grattis till Gitte som samäger Melody med mig, du gör ett häst jobb med vårt hjärta och jag är så glad att Mello och du är ett när ni jobbar!
Nu hoppas vi att hon får sitt sista svenska utställnings certifikat i Hässleholm och då om allt går bra är även liten Svenska champion!!!













Vår SE UCH Landgold Magic Arya( Flisan) blev 2:a bästa all around Landseer hund i Svenska Landseer klubben och vi är mycket, mycket stolta över detta!!!















Och grädden på moset är att:
C.I.B SE, NO, NORD UCH&DE RLDF RLD N RLD A Landgold Sound of Ludwig blev 3:e bästa all around Landseer i Svenska kennel klubben!!! Stort grattis Stina!!!
Här är ett kort på honom, hans matte Stina och Flisan med Robin från Malmö Int i år!















Samt att vår uppfödning Landgold Power of Chixie fick i dag ett excellent i öppen klass och vann sin klass i Västerås!
Grattis BlåRosen!

Vi är jätte , jätte glada att det går så bra för våra hundar här i kenneln!!
Jag förstår att ni längtar efter valp kort!
Här kommer några på hjärtanen!
Först ut är Goblin:















Sedan säger Dino Tjena!





















Fiona( Som nu har hittat ägare i Holland) med broder Sote:

















Hilding myser:





















Trolla liten:
















Tulla som vi nu bestämt stannar hos oss med bror Goblin:




















MR Vilding som inte är så vild....




















Gimlin blev det ett kort på inne för han är sällan så still ute att man kan ta kort på honom!




















Tänk att de blir 8 veckor på torsdag den 2:a april!!!
Hua, vill inte lämna dem!!
De är ju mina goa bebisar!
Men jag vet att ni som är mina valpköpare till denna kull kommer att älska dem lika mycket som jag älskar dem!
Vi ses till veckan och den 11 maj åker vi till Rostock för att lämna Fiona och Vilding till Jan Koenraat ÄNTLIGEN får hämta hem vår Jolly!!!
Som jag längtar efter vår lilla tjej!
Här är hon med sin pappa Falco:

















Nu önskar jag er en fin fortsatt helg!!
Stor kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar