onsdag 3 april 2013

Landgold Tulla of Trolle vill ha ägare!

Hejsan!
Nu har jag bestämt mig för vilken tik som skall stanna på vår kennel.
Det blir Fiona.
Så jag lägger nu ut att Tulla söker ägare.
Denna tik är mycket lovande, nyfiken och framåt.
Hon är den största tiken av dem och robust i sin kropps byggnad.



















Är ni intresserade av Tulla så ring eller skicka mig ett e-mail på 774lindgren@telia.com el 0734118462
Gimlin söker också ägare.
Han är så kallat fel tecknad så utställning kan han tyvärr inte vara med på.
Men han kan träna och tävla i lydnad, rally lydnad, vatten eller vara en fantastisk sällskaps hund.
Det är en lugn och fin kille som älskar att äta, sova och busar lite grann...
Han är familjens kel gris!




















Ni kan läsa mer under valpar om föräldrarna och mina erbjudanden som min valpköpare.
Hälsningar Ninna och vovvar









.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar