söndag 21 april 2013

Utomhus!

Hej på er!

Nu har valparna varit utom hus i helgen och vilken värld som öppnar sig för dem!
De var så lyckliga över att få vara på bus och få springa runt , runt!

6 veckor har gått sedan de föddes och jisses säger jag vad dessa veckor har gått fort!
Jag fattar inte att vi snart skall lämna dessa små goingar över till ägare och jag måste släppa taget och låta mina älsklingar få pröva sina och ägarnas vingar!
Det kommer att gå jätte bra, det vet jag, men endå....
BUUUU! Mamma är ju rädd om sina hjärtan!
Vi äger ju inte dessa små( förutom Kajsa -Kavat, Fiona) och vi har ju bara haft dem till låns under de veckor de levt!
Men det är ju 2 år sedan sist jag hade valpar och jag njuter av dem varje dag, det lovar jag!

Nog med tjat, jag förstår att ni längtar efter kort och här kommer de:
Ute!!!




















 

 


 

 
Trolla


 
Sote


 
Goblin


BUS!!!


Goblin har hittat ben


Gimlin
 


Vad gör du?
 


Får jag var med tant Flis?


Hilding och Fiona


Gimlin har hittat en boll


 
Buskar är så kul!


 
Vad gör ni?


Trolla igen


 
Ja men vänta då!!


 
Tulla liten!


Jag är lite blyg....


 
Men ok då jag är med!


Sov dags!



 
Vi har grävt en håla och så sover vi!

Dino!


Tulla igen


 
Kaffe är gott!


Hilding, Linus och Dino


Vilding



 
 Sote igen!

 
Hilding


 
Dino
 


























Tulla finns fortfarande kvar till salu och jag hoppas att vi snart hittar ägare till henne.
Hon är verkligen en underbar tik!
Helt perfekt och har en mycket vacker kropp!
För intresse ring mig på 0734-118462 el skriv ett e-mail till 774lindgren@telia.com
Må gott och kram Ninna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar