lördag 20 april 2013

Bara Tulla kvar!

Hej på er!
I dag fick Gimlin en ny ägare så nu är det bara vår skönhet Tulla som söker ny ägare.
Hon är en fantastisk liten tjej som är mycket väl kroppad och framåt flicka!
Är ni intresserade av Tulla ring mig på 0734-118462, så berättar jag mer om henne!
Lillan har också fått en ny ägare i dag och har flyttat till Danmark. Det är roligt att vi har så många Svensk födda hundar utomlands nu!
Klart att det gjorde mycket ont i mig när hon åkte i väg och tårarna rann, men beslutet var taget och det var ett rätt beslut för min kennels skull!
Vill inte ha det för stort och inte mass producera hundar, vilket det blir om man har för många avels tikar i samma ålder.
Man tappar lätt kontrollen över hundarnas välbefinnande och över valpköpare och valpars behov och välbefinnande.
Detta är enbart min ideologi och man behöver inte dela den!
Jag råder över min kennel och min ansvarsförmåga.
Må gott hjärtat❤Lillan och lycka till med henne Judith!
Kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar