onsdag 10 april 2013

Valparna växer!

Hej på er!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte hunnit blogga, men valpisarna tar tid!
Jag har också fyllt år i går, så därför blev det inget bloggande i går heller och jag bara ramlar i säng på kvällarna......
Jag passar på att tacka för alla fina grattis hälsningar jag fått via mail, facebook och sms!!

Att ha bebisar är en fulltids syssla!
Det går för tillfället ca 40 tidningar( tag gärna med tidningar och reklam när ni hälsar på oss) om dagen, 14 kg tvättmedel och 3 flaskor diskmedel hittills!
Haha, helt underbart om jag tänker efter! Jag tillbringar dagarna med att älska, vårda och ömma för de små hjärtungarna! Gud, jag älskar detta!!!

Vi har fortfarande 3 stycken mycket vackra valpar kvar!
Tulla liten söker ägare!















Hon är underbar!! Tveka inte!
Nyfiken, framåt och så kelig!
Dino som numera heter Gimlin eftersom Gimlins ägare bad mig att han skulle heta det( ja det blev rörigt nu jag vet).
Han är såå vacker!!!



















Stor och rejäl hane som är helt gudomlig!!!

Älskade Sote som är helt perfekt!
Han är rätt tecknad och helt, helt underbar!
Han älskar att krypa in i famnen och bli klappad.



















Han är lik sin pappa Trolle!
Är ni intresserade av någon av dem så hör av er till mig på 0734-118462

Här kommer lite foton på de andra älskade ungarna!

Först ut är Vilding:



















Han skall till MR Jan Koenraat och kennel Hollandseer i Holland.

Trolla som skall heta Hedvig:













Underbara lilla flicka!
Älskade Dino hittade sin familj!
Han kan också stå upp i lådan!



















Han är såååå go!
Hilding hjärtat! Kullens lilla buse som skall flytta till Danmark!



















Han är såååå mysig! Kommer alltid när man gör något och smakar lite på en sko eller på min fot...

Fiona som skall stanna kvar hos oss och jag kallar henne för Kajsa-Kavat!
Alltid nyfiken och alltid framåt!



















Henne får ni nog läsa mycket om...
Och älskade, älskade Goblin!
Såå fantastisk och underbar kille!
Blir mer och mer mysig och tar plats nu...



















Jag har filmat som vanligt och jag hoppas att ni tycker om det!















Här är lite foton på valparna där de leker!











































Och så här skönt är det för mamma Amidelle...
Aj aj!




















Deras uppfödarmatte var med i tidningen i går...















Knepigt att se sig själv i tidningen...
Hua, bara man inte blir mallig nu!
Skojar bara!

Jag hoppas att ni njuter av foton jag tagit!
Jag njuter för fullt av de små Troll ungarna och jag säger så här:-
ÄÄÄLSKAR DEM!!!
Stor kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar