fredag 16 september 2011

Välkommen hem lilla Lillan!

Hej på er!
I går hämtade vi hem vår Lillan som i stamtavla heter Landvilds Rind.
Vi tyckte jag och Robin att hon var en liten Lillan och påminner om sin morfar Lillen, så därför detta namn.

Vi är väldigt kära i vår lilla tös som är duktig på att både kissa och bajsa ute än så länge.
Hon har sovit gott i natt och är en mycket trygg liten varelse.

Alla flickorna välkomnade henne fint och i dag sökte hon lite värme hos moster Flisan:



















Visst är de fina?
Här kollar hon vatten skålen.. Något hög för en så liten tjej men det gick!



















Myser igen:



















Det finns 3 helt underbara valp flickor kvar hos Landvilds kennel.
De är fantastiska och så fina!
Tveka inte att köpa en av dessa flickor som finns kvar!
Gå in på http://www.landvild.com/ el ring:0708375540 om ni vill tinga en av flickorna.
Som sagt helt underbara var de allihopa!
Vi har fått kort från Landgold Power of Chips el Sven som han heter. Han är så gullig!!!




















Jag tycker detta kort är sååå fint!!!
Hans matte Ann skickar så roliga foton och jag njuter varje gång ett mail kommer!
Tack Ann och pussa ALLA vovvarna hemma från mig!

Jag fick mig skickat detta kort på Landgold Sound Of Ludwigs son som han har i hop med Emily Won Wulsberg( Fames halvsyster och Lillans pappa Connors halvsyster):















Han heter Grissom och bor i Usa där han är en tilltänkt avels hane.
Tänk att en bit av Landgold finns i Usa!
Så stolt så stolt!

Jag har också fått kort på lilla Ängla som ärLandgold Sound of Mapex avkomma( vår Melodys syster).
Hon blev BIR is in första utställning för ett par veckor sedan.
Jätte skoj!
Här är lilla livet:















Tack för detta foto Susanne och Jimmy!! Hon är jätte vacker!
Nu skall jag njuta av min flicka och önskar er en fin helg!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar