fredag 9 september 2011

Fame är hemma!

Hej!
Jag e alldeles slut nu på känslor och för den oro jag känt under dessa 2 dygn.
Nu är hon i allafall hemma och vi hoppas att hon läker fint.
Hon är väldigt nere och har ont, men har ätit lite nu i kväll och kissat och bajsat. Så måtte flickan bara få må bra igen!
Nu börjar kriget i stället mot Agria som jag tycker bärt sig åt som ett skit företag gent i mot mig som försäkrings tagare.
Haha, de hittar kryp hål överallt och lovar BARA guld och gröna skogar när man tecknar en dyr avels försäkring hos dem.
Jag är så arg, så arg!

Jag hade tagit ett kort på henne med mobilen, men den funkar som den vill, så detta blir ett foto löst inlägg i dag.


Längtar till på Söndag 11 sept, fast jag inte då kommer att ha sovit på 24h eftersom vi skall spela i morgon och jag hinner inte sova nått innan vi måste i väg på utställningen,  för då skall jag få träffa Landgold Power of Chixie och BlåRosens Glitter och Granit igen.
Vi ställer Amidelle och Trolle bus från Landgold.
Håll tummarna för oss att vi kommer hem med nått bra på kritik lappen!
STOR kram och tusen tack för era fina ord allihop!
Kram Ninna och vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar