söndag 18 september 2011

Besök i dag...

Hejsan!
I dag har det hänt mycket roligt här hos oss på Landgold.
Vi har haft besök av Ängla med sin ägare Kent och hans Eva samt av Landgold Power of Charmony alias Maja och hennes ägare.
Det var en dröm för mig att få träffa dem i hop igen.
De är sååå lika!

Jag kommer i håg när Ängla var så liten som Maja är och de är så lika de där två.
Jag har ju alltid kallat Maja för Ängla bebis och hon kommer att bli en mycket vacker dam när hon blir stor.
Här kommer lite kort från dagen:
Hej mamma:















Kom och lek med mig:



Ängla ville in och titta runt så hon var vid dörren nästan hela tiden! Men hallå släpp in mig då!
På bilden sitter min son Pontus och till hö är Eva som är Kents käraste:
















När någon av mina Landgolader kommer på besök blir det alltid en mindre landseer träff!!
Här myser Kent med Lillan:















När Lillan och Maja ville gosa med Kent blev Ängla lite "pappig" och skulle så klart få första klappen av husse Kent!

Här sitter Maja fint för mig:















Liten going!
Majas ägare har gjort ett suveränt arbete med henne och vi skall ställa henne på Malmö valp tänkte vi!
KUL!!!!

Här är lite foto från i kväll på Lillan:















Visst är hon sööööt!!
Här sitter hon med faster Fame:















Fame ser lagom road ut hahah!
Hon mår bättre nu och i morgon skall vi plocka stygnen på hennes mage.

Jag hoppas att ni haft en fin helg för det har jag haft!
Lillan är en mycket enkel liten tös som Amidelle har tagit under sina vingar fullkomligt.
Hon ääälskar sin valp!
Måste bara visa ett kort på Oliver som nu snart är 3½ månad och väger 7 kilo!!!




















Må nu gott och stor kram till er alla!
Ninna med älskade vovvar på Landgold kennel

1 kommentar:

  1. Helt underbara bilder. Visst är småvalpar söta och charmiga. Men Oliver går inte av för hackor han heller.... Ha en skön vecka. Alla på kennel Landzeroz

    SvaraRadera