onsdag 14 september 2011

Och vinnare av Landgolds foto tävling är.....

Hej på er!
Jag har fått många fina kort från er alla från sommaren.
Efter att ha grälat med mig själv( ja jag är ju enfällig domare) kommer jag att ha 3 vinnare i stället för 2.
Det kommer att bli från Power kullen alla 3 faktiskt, för det är där i från de vackraste, mysigaste och roligaste korten kommer i från....

Vinnare är:
Landgold Power of Charmony för detta kort:



















Helt underbart foto!
Charmony heter i tilltals namn Maja i dag.

Landgold Power of Chanel för detta foto:













Vilket UNDERBART foto!!!!

Och sist men INTE minst Landgold Power of Chicago som i tilltals namn heter Nemo:
















Han älskar att bada även han!

Jag hade gärna valt ut er alla som vinnare och därför skrev jag om detta grälandet som jag haft med mig själv....
Men nu är valet gjort och jag vill säga stort GRATTIS till er vinnare!
Priset är en Landgold mugg med er hunds namn på.
Här står ju Power kullens fader på muggen. Lika dan`t kommer det att stå med vinnarnas namn på.






















Vill ni andra beställa denna hand målade vackra mugg hör av er till mig.
Det är Landgold Magic Jazz eller Gucci som han heter nu, matte Nina Hansson som målar dessa vackra muggar för mig.
Nu om annat som hänt här.
Vi var i Sofiero i söndags och ställde Amidelle och Trolle( Magic Eragon).
Amidelle fick ett Very Good i Juniorklass av Kurt Hansson och jag är mycket, mycket nöjd över detta.
Haha, lilla damen hoppade och for i ringen när vi skulle visa upp hennes moves, för hon trodde att matte ville leka med henne!
Uppställningen gick jätte bra, för Amidelle behöver man inte peta på ett dugg, hon står naturligt underbart!
Robin ställde Trolle för första gången och Trolle ja han är som han är den grabben.
Han tycker inte att detta med utställningar är något att satsa på, men med lite träning dem i mellan kommer detta att bli bra i framtiden!
Trolle fick Good i Juniorklass och vi får vara nöjda....
Jag vill gratta BlåRosens Glitter som denna dag blev BIR( hon är något enastående den tiken!) som är vår Lillens dotter och Tinis Ambra som blev svensk utställnings champion!
STORT GRATTIS till er!
Fame mår bara bra och tycker att livet är f-n så tråkigt att inte få vara ute och leka med de andra hundarna. Men hon måste ta det lugnt nu 3 månader fram åt eftersom kroppen hennes måste läka fint och stilla.
Det var ett stort ingrepp som hon genom gick och jag är jätte rädd om det lilla livet!

I morgon hämtar vi vårt nya tillskott Rind af Landvild.
Detta kommer att bli jätte skoj och jag ser fram i mot MÅNGA år med denna dam!
Det finns 3 tikar kvar i denna kull och jag kan varmt rekomendera dessa tre flickor!
Hör av er till http://www.landvild.com/ om intresse finns!
Flickorna är ju nu både veterinär besiktigade och klara att flytta!
Här är Nanna:













Här är Saga:











Och Frigg:












3 JÄTTE fina flickor!
Herregud, det är en super kombination och klart är att de är toppen hundar!
TVEKA INTE!!!!

Nu får ni ha det så gott och stor kram till er alla från Ninna och vovvar på LANDGOLD klennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar