onsdag 28 september 2011

Lite foton...

Hej på er!
Vi har fått två helt underbart foton på Landgold Power of Chicago!
Ja han heter ju Nemo nu.
Titta här:












När allt var plockat såg det ut så här:











Tack snälla för dessa kort!

Hans syster Landgold Power of Charmony(Maja) ser så här mysig ut:




















Såå lik sin mamma Ängla och stora syster Impala är hon!




















Här är vår älskade Impala:













Här leker hon med sina kompisar!
Vi har fått kort från Tyskland och vår INT SEUCH N UCH Landgold Sound Of Ludwigs dotter Goldie Won Wulsberg:



















Hon är så vacker hon också!

Här är också ett foto på Landgold Power of Chixie som också är Ludwigs dotter:




















Vi kommer in med lite foto från våra hundar i veckan.
Jag sitter mest och läser på mitt körkort nu, så jag hoppas kunna få det inom kort!
Vi har anmält Flisan och Amidelle till Växsjö och sedan planerar vi att fara till Stockholm i dec.

Skicka mig foton!!!!
Jag vill ju se er alla goa Landgoldare!!
Kyss på er alla från Ninna med vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar