söndag 15 maj 2011

Valpar till salu, Landseer boys for sale!!

Hej!
Jag promotar för min avkomma Landgold Sound Of Mapex s avkommor och det finns fortfarande 2 st killar kvar ur denna kull.
Här är Maxwell:















Och här står han vackert:















Och hans bror Melker:















Här står Melker vackert:















Killarna är lev klara på torsdag den 19 maj.
Då är de reggade i SKK med stamtavla, vaccinerade, chippade och har 3 års garanti.
Deras mamma är Landgold Sound Of Mapex HD A ED U:A CTP free och fader Finlands uppfödda och ägda: Tiarnian Gultagolicco HD A ED U:A ctp free. Mer info om  föräldrarna finns under valpar och foto på dem
Jag är inte deras uppfödare utan hjälper min vän och  valparnas uppfödare Anne med att sälja dessa 2 underbara individer!
Anne och valparna bor i Nykvarn ovanför Stockholm.
Är ni intresserade av någon av dessa 2 underbara pojkar kan ni ringa antingen mig på 0734118462 eller Anne på 015912868

Jag kommer själv att äga Melody ur denna kull.

Tveka inte att höra av er till antingen mig eller Anne.
Jätte fina valpar som söker ägare och bra hem!

Må gott och kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar