torsdag 5 maj 2011

Landgold Power of Charmony till salu!!

Landgold Power of Charmony finns kvar till salu pga av oseriös köpare.


Född 2011-03-04 reg nr: SE24659/2011

Hon är färdig att flytta till sitt nya hem.

Besiktigad U.a, vaccinerad och chippad, avmaskad och har ett pass.

Reggad i SKK, 3 års kennel garanti, jag bjuder på 1 års medlemskap i Landseer klubben och finns för er 24h/dygn och halva hd/ed röntgen vid 18 mån ålder.

Mer om hennes föräldrar Ludwig och Ängla finns på hemsidan.



















För intresse ring mig på 0734118462.


Välkomna till oss på kennel Landgold!
Hälsningar Ninna

1 kommentar:

  1. Hej Ninna! Åh..om jag hade ekonomisk möjlighet så skulle jag ta Charmony direkt!! Helt ljuvlig,vilket huvud den tjejen har!! Här hemma bor det en herre som är väldigt lik din älskade Lillen. Han heter Hesslecox Diego. Till vardags Dante.Mattes gris o.fjomp!! Kan man inte få hennepå avbet.? skämt åsido..Följer din blogg slaviskt..så jag beklagar oxå det fruktansvärda med Lillen...Finns ju inte mer att säga.. Hoppas allt ordnar sig till det bästa!!Kram från en Landseer-matte! Ann-louise.

    SvaraRadera