onsdag 11 maj 2011

Tid efter sorg...

Hejsan!
Jag vill tacka all för era fina ord och tröst efter Lillens in somning i fredags.
Jag har det tufft av saknad efter honom och behövt att "gömma" mig lite i min ledsenhet.
Jag saknar honom fruktansvärt mycket och det syns på mina flickor att de också saknar sin trygge mentor.

Han var ju något speciellt Lillen....
I morgon skall vi sprida hans aska och då kommer det att göra ännu mer ont igen.

Jag är i allafall tacksam över alla Lillens avkommor och den tid jag fick med min älskade hund.












Nu har alla valparna flyttat och det är tomt utan dem, men samtidigt lite skönt eftersom jag nu skall ha barn om 3½vecka.
















Man måste ju förbereda sig inför det också....
Lycka till mina hjärtebarn på er resa igenom livet!

Här är Chanel med sin matte Camilla:
















Chixie med sin ägare Louise:



















Chips( Sven) med sin ägare Ann:















Chippendale med sin ägare Maria:




















Chicago( Nemo) med sina ägare Charlotte och Kristian:
















Catta och Lennart som samäger Champion( Tyson) mig:



















De är även stolta ägare till Magic Disco.
Och till sist vill jag även Charmonys  med ägare( vill inte vara med på bild):





















Det är lika tomt varje gång, men man har ju bara valparna till låns!

Jag har fått fina kort från valparna och från Gucci, Trolle som jag satt in under deras gallerier.

Mapex valpar växer på bra och nu finns bara 2 st pojkar kvar ur kullen.
Om ni är intresserade av någon av dessa 2 bara ring eller e-maila mig!
Vecka 20 är de klara att lämna boet!
Detta här är Maxwell:
















Söker ägare!

Och Melker:
















Skynda er att tinga dem, för det är en kanon kombination och väldigt vackra och fina valpar!!!
Jag längtar efter att få hem min Melody ur denna kombination!

Sedan till sist tycker jag detta är ett gott kort:
















Landgold hund med sin Landgold mugg!
De finns att beställa med hundarnas namn på!
Jag tackar Nina Hansson( Guccis ägare) för att hon gör ett superbt hantverk!!!

Kram på er alla nu och ni finns alltid hos mig mina älskade "ungar" och ägare!
//Ninna

1 kommentar:

  1. Tack själv för att du beställer av mig, uppskattas så mycket!

    Beklagar djupt sorgen, men han vakar över dig nu det är jag säker på och allt kommer bli bra för dig!

    Bamsekramar

    SvaraRadera