lördag 21 maj 2011

Grattis Nina och Frank till ert underverk Savanna och välkommen hem Melody till kenneln!

Hej på er!
Guccis matte Nina och husse Frank har blivit små barns föräldrar i onsdags!
Det blev en liten underbar flicka som skall heta Savanna.
SUUUPER Grattis mina vänner!

Nu har Melody kommit till kenneln.
Vi hämtade henne och hennes kullbror Mårten som skall bo i Danmark i dag, lördag och det är kääärlek!!
Det är ju mina egna linjer i Melodys mamma Landgold Sound Of Mapex och jag har alltid önskat mig en avkomma av Mapex.
Nu är hon här!
Så här ser liten ut:



















Och här busar hon med sin moster Flisan och bror Mårten:



















Här ligger hon igen:



















Kan inte se mig mätt på henne!!
Här är bror Mårten:



















Visst är han bedårande!!!


Vi har också ett födelsedags barn här i dag!
Vår Fame Won Wulsberg fyller 1 år!



















Hipp hipp hurra!!!
Vårt hjärta Amidelle har också hjälpt till att passa valpar nu i kväll:




















Maxwell och Melker finns fortfarande till salu( titta på blogg inlägget före detta).
2 st helt underbara pojkar!

Nu skall jag njuta av valparna och önskar er en fin kväll!
Kram NInna

1 kommentar:

  1. Tusen tack vännen :o) Nu är det bara dig och Oliver vi väntar på.

    Kram

    SvaraRadera