tisdag 6 april 2010

En GOO PÅSK!!

Hejsan!
Hoppas att ni haft bra???
Vi har njutit av Oscar och Flisan HELA helgen!

Min orkester har varit lediga från spelningar och vi har bara umgåtts och haft det fint här.
Det har varit lite konstigt att ha en hel stor helg ledigt, men samtidigt är det gott för nu denna veckan på torsdag hämtas Oscar( kommer att gråta i hjäl mig) och skall flytta till Danmark.

Jag har tagit lite kort på mina älsklingar när de fick Påsk ägg:

Oscar fattade direkt att ägget innehöll något gott och jobbade som bara den för att få upp det!
Flisan var väll mer skeptisk kan jag säga:

Damen riktigt säger i detta kort:- Varför matte ger du mig inte bara godiset???
Här jobbar de på ett ägg:

Vi är ute mycket med de små och det kan se ut så här:

Pappa Lillen är med och vaktar dem.
Och så här kan det också se ut:

Vad finns bakom häcken?

Som två par hästar alltid tillsammans:

Här är Oscar mitt i farten:

Ser ni hur busig han ser ut?
Och så klart står han inte still en längre stund för att jag skall kunna ta ett vackert kort på honom...

Flisan vill gärna gosa en stund mellan leken:

Älskade Mammy ligger lugnt och tittar på medans unghundarna leker:

Sedan har jag ett sista kort på Lillen med valparna:


Här är 2 filmer också:
Film 1 är från ägg kastningen:

Film nr 2 år från lekstunden i trädgården:

Vi har fått fina kort från LANDGOLD MAGIC Eragon som heter Trolle:

Trolle bor i Malmö och har varit på Ribban och lekt.
Han fick även en stund på ett fik i vår solen:

Tusen tack Marle´ne och Peter för dessa vackra kort!
Vi ses snart!!!
Tack för att ni delar med er av era upplevelser!
Nästa hälsning är från Magic ELLIOT som bor i Danmark:
Han och matte Line borstar tänderna( Bra gjort):

De busar:

Aja aj kamp om kopplet var det!

Efter en dag med bus har Elliot somnat i favis ställningen:

Tack snälla Line och Jonas för att ni delar med er av era fantastiska kort på gosingen Elliot!
Ett kort till måste jag få visa. Det är på lill sessan som har fått sin natti plats bredvid husse Robin. Titta vilken självklar plats hon tycker att det är:

Men bor man på LANDGOLD kennel så är detta en självklarhet!!
Våra hundar har enbart det bästa.

Nu önskar jag er en fin dag och må gott mina vänner!
Kram Ninna med vovvar på LANDGOLD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar