tisdag 30 mars 2010

Texas på besök!


GLAD PÅSK PÅ ER!!!
I dag har LANDGOLD MAGIC TEXAS med lill husse Max och Storhusse Bengt varit här.
Så roligt det är att se hur stor Texas blivit på 4 veckor!
Han är så underbar( precis som alla mina Landgoldare naturligtvis är)




Flisan och Oscar tyckte att det var jätte roligt att få busa med broder Texas:















Mammy busade med alla tre och hade jätte skoj med dem:














Attack på nanny Mammy:














Här talar Texas om hur högt hunden kan hoppa:














Eller så gör han som ALLA Landseer verkar göra, snackar med labbarna.... Men kul hade de i allafall:














Här är några kortare filmer: Första är på Aimee`, Oscar, Texas och Flisan:

Nästa är när Texas provar att dominera sin lilla syster( vilket han fick tji för)
Sedan ett vackert kort på Oscar nu i kväll:














Jag förundras hur duktiga de är på att veta att de inte får gå in i tv-rummet( ja då gällde det ju inte när brorsan Texas kom) och detta att man absolut inte behöver säga till dem om detta! Nej de stannar snällt precis på kanten till tv-rummet.
I morgon är Magic kullen 12 veckor gamla, jag skall vaccinera Oscar och Flisan och kommer naturligtvis att ta med mig kameran( om jag nu inte glömmer det förståss). Jag har fått lite kort på Ängla och Impala från Pernilla.
Här är Älskade Ängla:














Här är Ängla med Impala:
Tusen tack Pernilla att du finns! Jag saknar min älskade Ängla varje minut, varje sekund! Men ja vet att hon har det så bra!
Vi ses snart!

Jag kan inte riktigt denna blogg så jag vet att det ser knas ut i dag, men jag orkar inte sitta och ladda in alla kort igen...
Det får bli så här i dag!
Tusen tack Bengt för de goda kakorna och annat "nyttigt" jag fick!!!
Vi ses snart igen eller???
Glad påsk på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Roligt att se på alla hundarna som vanligt.
    Vi vill önska er alla en trevlig påsk med god mat och värme.

    Kramar

    SvaraRadera