tisdag 16 mars 2010


Hej mina vänner!
Jag hoppas att allt är bra med er?


Här börjar det att gå framåt men det tar tid skall jag säga!
Har ont hela tiden i min mage, men ett par av dunder medicinerna och sedan är jag ok ett par timmar! Så det går!


Jag har denna veckan fått hem Impala för att "bunda" med henne inför utställningen och det kommer att gå jätte fint!
Hon är så vacker vår lilla snäcka!
Jag måste säga att Pernilla gör ett sådant jobb med denna flickan, så jag är alldeles hänförd!

Mamma Ängla har fått åka med Pernilla hem denna veckan eftersom nu måste vi få stopp på di givandet!


Hon är en sådan snäll tik och låter Flisan och Oscar dia henne fortfarande.
Någonstans kände jag att Ängla måste få vara i fred och sina i sina juver för hennes skull.
Så nu är hon på semester och jag har Impala här.
Hon har blivit en mycket vacker dam Impala!
Lik sin pappa Lotus i kroppen och sedan är hon en avbild på mamma Ängla.
Här är lill gumman Impala:



Hon är fortfarande lite undrande varför hon är här, eftersom hon inte har bott här hos oss i detta huset förut och det tar ju alltid ett par dagar innan en hund finner sig i situationen.

Men hon är en helt underbar flicka liten Impala!

Här står hon och vänta på Pontus:

Vi har tagit lite kort på valparna i dag:


Vår älskade Mammy och Flisan!
Här sitter lill Flisan fint:


Här är Oscar:

Han är MR busig....Helt underbar är han!

Här tuggas det på ben:






Satt och gosade med honom och ja då somnade han...



Nu blir det inte så mycket mer för i dag. Jag skall gosa lite med valparna och i morgon kommer Vilda( LANDGOLD SOUND OF LANDOLA) med sin ägare Eskil för att trimma henne inför lördagens utställning! Det skall bli så roligt tycker jag! 12 Landseer skall visas upp i ringen och det skall bli roligt att få se så många Landseer!!!


Må gott mina vänner och stor kram till er alla!!!

Kram från Ninna med älskade vovvar på LANDGOLD kennel!















































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar