onsdag 17 mars 2010

Vilda på besök!


Hejsan!

I dag har det varit full rulle!

Japp ingen rast ingen vila här inte!

Vi hade besök i dag av Eskil och LANDGOLD SOUND OF LANDOLA som heter Vilda.
Hon behövde bli fin till utställningen på lördag.
Jag är i allafall nöjd med resultatet och vi hoppas ju att hon skall placera sig bra på lördag!
Här är Eskil och Vilda:

Här är bara Vilda hjärtat, visst är hon vacker?

Vilda fick också träffa sin lilla syster Flisan:

Här är det lite puss kalas:

Vilda var först lite skeptisk till en så liten valp, men efter att få nosat och gosat en stund så var hon storm förtjust!
Lillen tyckte att det var mysigt att få pussa på sin favis tjej!

Tusen tack Eskil för den vackra bukett tulpaner som jag fick!!

Älskade Impala i när bild nu i kväll:

Aimee`blev också lite trimmad när vi endå var igång:

Man måste ju ta hand om alla vovvarna så att de har det gott!
Oscar han var så trött så han kröp upp i mitt knä när jag klippte Impala och ville bara mysa han!
När han inte längre kunde vara i mitt knä, ja då gick han till valplådan och hoppade i den. Jag tror att han somnade på 2 röda!

Här är från busarna nu i kväll i valp lådan, bägge är för trötta för att vilja äta kvällsmat:

De är trötta efter en dags bus med syrran Impala, Vilda och plast mamma Aimee!
I morgon skall jag och Impala till Picasso och busa!!!
Han behöver ju också bli fin inför utställningen på lördag.
Skal ta massor med kort!!
Kram och god natt önskar vi på kennel LANDGOLD!!!
Kramiz Ninna









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar